Thursday 7 February 2013

Web Languages

Τα αποτελέσματα αυτής της μέτρησης της κατάθλιψης, δεν αποθηκεύονται. Έτσι η ανωνυμία σας είναι απόλυτα εξασφαλισμένη. Αν σκοπεύετε να συγκρίνετε την τωρινή σας κατάσταση με άλλη μελλοντική, (π.χ. για να δείτε πόσο σας ωφέλησε η αντικαταθλιπτική αγωγή ή η ψυχοθεραπεία) σημειώστε κάπου στο αρχείο σας την ημερομηνία και το αποτέλεσμα, γιατί μόνον εσείς γνωρίζετε το σκορ σας.
Διαβάστε κάθε μία από τις 20 προτάσεις που ακολουθούν και επιλέξτε αντίστοιχα, πόσο συχνά την εβδομάδα, η πρόταση αυτή περιγράφει πώς αισθάνεσθε. Περιοριστείτε μόνο σε ότι ισχύει την τελευταία εβδομάδα.
 
1. Αισθάνομαι αποθαρρυμένος και στεναχωρημένος.
2. Το πρωί αισθάνομαι καλύτερα.
3. Κλαίω ή αισθάνομαι ότι θα κλάψω.
4. Τη νύχτα έχω αϋπνίες.
5. Η όρεξή μου για φαγητό είναι η ίδια. Τρώω όσο και παλαιότερα.
6. Απολαμβάνω το sex.
7. Παρατηρώ ότι χάνω το βάρος.
8. Έχω πρόβλημα δυσκοιλιότητας.
9. Η καρδιά μου κτυπά γρηγορότερα από το συνηθισμένο.
10. Αισθάνομαι κούραση χωρίς λόγο.
11. Το μυαλό μου είναι τόσο ξάστερο, όσο και παλαιότερα.
12. Κάνω εύκολα τα πράγματα που έκανα και παλαιότερα.
13. Είμαι ανήσυχος και δεν μπορώ να κάτσω ήσυχα.
14. Αισθάνομαι αισιόδοξα για το μέλλον.
15. Είμαι πιο οξύθυμος από συνήθως.
16. Μου είναι εύκολο να λαμβάνω αποφάσεις, στα καθημερινά θέματα.
17. Αισθάνομαι χρήσιμος και αναγκαίος για τους άλλους.
18. Αισθάνομαι ότι η ζωή μου είναι αρκετά ικανοποιητική.
19. Αισθάνομαι ότι οι άλλοι θα ήταν καλύτερα, εάν είχα πεθάνει.
20. Απολαμβάνω ακόμα τα πράγματα που έκανα παλαιότερα.